Waarom verliezen niet in mijn plaatje past… (En ook niet in dat van u, toch?)

Bijna iedereen met wie ik praat denkt dat ie een probleem heeft met de manier waarop ie zich profileert op social media.

Maar…

Éen van de manieren waarop ik ondernemers help om volgers in klanten te transformeren, is zorgen dat ze weten welke stappen ze moeten zetten voor, na en misschien zelfs tijdens het creëren van social posts.

Want er zijn een aantal zaken die ge eerst in orde moet hebben voor ge zelfs nog maar kunt dromen van verkopen via social media.

Als gij:

  • VOELT dat uw business aan een zijden draadje hangt, maar ge wilt tóch doordoen, groeien en opschalen zonder er extra uren in te pompen…
  • DENKT aan meer mensen helpen met uw diensten, uw programma’s vullen, uitverkocht geraken, zelfs een wachtlijst hebben en nog zoveel meer…
  • DROOMT van een ruim inkomen, terwijl ge ook nog eens met fantastische mensen werkt – die u ook fantastisch vinden, maar ge ziet op dit moment niet hoe ge dat kunt klaarspelen…

 
>> Dan kunt ge aan de zijlijn blijven kijken of ge kunt uw moed bij elkaar rapen en hulp inschakelen <<
 
Want zo gaat het in deze bizarre businesswereld…

Ge probeert iets, ge flopt, ge past aan en ge probeert opnieuw.
Ge zoekt hulp. Ge probeert iets anders. En nog iets anders.
 
En uiteindelijk werkt er iets!
Ge vindt het missende stukje van de puzzel en uw verkoop schiet de lucht in.
 
Verliezen past niet in dit plaatje, want zolang ge blijft doorgaan, leert ge bij.

Onderweg verzamelt ge informatie over uzelf en over wat ge nodig hebt om uw doelen en dromen te bereiken.
 
Resoneert deze visie met u, dan weet ge me te vinden 😉
Facebook – Instagram – Linkedin


HAVE A GREAT DAY

Over de auteur

Winkelwagen