Waarom ik een droomjob met auto afwees…

Gisteren was ‘t weer zover…

Dat was nu al de derde keer in een paar weken tijd da’k een vrij ‘schoon’ aanbod kreeg van een groot marketingbedrijf.

Ik zou een auto onder mijn gat krijgen, hospitalisatie, blabla voordelen, noem maar op.

En dat allemaal om als vaste copywriter slash content creator in dienst te treden.

Een droomjob?

Misschien wel voor sommigen.
Zeker in deze onzekere tijden…

But I refused.
It’s not for me.

Ik ben geen broodschrijver.
Ik wil niet schrijven op commando.
Of werken van nine to five.

Wat ik dan wél wil?

Ik wil ondernemers die klaar zijn om de online markt te veroveren, inspireren.

Ik wil ze motiveren. En bovenal wil ik ze leren:

  • hoe ze hun creatieve flow op gang brengen
  • hoe ze het proces versnellen van nul inspiratie naar ‘n knallend content idee
  • hoe ze hun spreekwoordelijke Aladdinlamp oppoetsen om hun innerlijke creatie-djinn vrij te laten

innerlijke creatie-djinn

Ik wil voor hen iemand zijn die binnenwalst en alle content creatie frustratie met een overdreven theatrale beweging van tafel veegt.

Ik wil diegene zijn die hun creatief brein aanvuurt, waardoor ze vanzelf aan dingen gaan denken die ze ervoor nooit voor mogelijk hielden.

Ik zie zoveel copycats online.

Ideeën, woorden en zelfs visuals die klakkeloos van elkaar gekopieerd worden.

Mensen, waar zijt ge mee bezig?
Waarom  besteedt ge ook maar enig greintje energie aan het pikken van content van anderen? 

‘Ik heb nu geen inspiratie…’
‘Ik weet niet wat ik moet schrijven…’
‘Ik heb geen idee waarover ik kan posten…’
‘Ik post precies altijd hetzelfde…’
‘Ik durf niet…”


Dat kan allemaal goed zijn.

Maar er zijn manieren om uw inspiratie te prikkelen en content te creëren die aanspreekt, die aantrekt en die blijft plakken ZONDER uw authenticiteit te verliezen. 

Er bestaat zelfs een effectieve manier om aan authentieke marketing te doen. Een manier die vertrekt vanuit uw eigen, unieke ‘ik’.

Meer weten?

Just keep reading my content.

Of nodig uzelf uit op een koffie ten huize COPIO zodat ge uw persoonlijk verhaal kunt vertellen. 

I’m all ears. 😅

Io [ie-jo] Merola

Copywriter | Copy & Content Cursussen

COPIO Copy & Content
io@copio.be | +32 476 663876 | www.copio.be

Krijg jij mijn
inspiratiemails
nog niet?

Meld je aan voor mijn inspiratiemails (2x/week) en verwacht je aan een immense portie motivatie, inspiratie en knowhow i.v.m. copy, content en knokken in ondernemersland.

Winkelwagen