ZET 80% VAN AL JE VOLGERS AAN TOT ACTIE

Ontdek in De Plakfactor Masterclass waarom sommige social posts wel aanslaan en andere niet.

Een gratis masterclass voor ondernemers, marketing managers en communicatieverantwoordelijken.

Io Merola

De Plakfactor Masterclass

We hebben allemaal verhalen om te vertellen. Doorheen tijd en cultuur zijn het onze verhalen die ons verbinden met elkaar.

Ook jouw verhaal is het waard om verteld te worden

Je hebt gegarandeerd al eens de kracht van een goed verhaal gevoeld. Je hebt zelf ooit ervaren hoe woorden je in beweging brachten.

En nu wil je weten hoe je een vleugje van die magie in je eigen marketing krijgt.

Verhalen vertellen is een vaardigheid

Dit betekent dat je dit kan leren. En het betekent ook dat het iets is dat je moet oefenen. Je kan niet verwachten dat er zómaar briljante verhalen uit je pen tevoorschijn komen.

Geef jezelf wat krediet. Heb geduld. En bovenal: geef niet op!

Verhalen verbinden ons

Verhalen zorgen voor een emotionele connectie. Wij mensen hebben daar nood aan en elk verhaal is het vertellen waard. Ook het jouwe.

Misschien ben je verrast als ik zeg dat mensen beslissingen nemen op basis van hun emoties. Zeker als jij denkt dat je eigenlijk een rationeel, logisch en analytisch getalenteerd persoon bent.

#sorrynotsorry

We houden ons voor dat we heel kritisch nadenken over alles. Helaas is dat niet zo.

Verhalen verkopen

Alle grote merken gebruiken dit in hun marketing. Het verhaal dat ze vertellen maakt de emotionele connectie, die aan de koopbeslissing vooraf gaat.

Jouw verhaal kan de reden zijn dat een klant jou kiest, of verder zoekt.

Io Merola

Wat als je out-of-the-box zou denken?

Stel je voor dat je out-of-the-box denkt als je een verhaal vertelt op social media, zodat je op een manier gaat schrijven die je volgers recht in het hart raakt door:

  • verder te gaan dan de lineaire opsommingen van gebeurtenissen binnen je bedrijf.
  • creatief aan de slag te gaan met HOE je verhalen vertelt.
  • te zorgen dat je je woorden zo kiest dat ze iets betekenen voor je ideale klant.

Wat als jouw woorden je volgers zouden helpen om betekenis te geven aan hun eigen leven?

De Plakfactor

Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet

In Made to stick oftewel De plakfactor bespreken de gebroeders Heath drie verschillende verhaallijnen die 80 % van alle lezers tot actie aanzetten.

Zo leer je verhalen vertellen die iemand inspireren. En dat is exact wat je wil bereiken op de socials, niet?

In De Plakfactor Masterclass doe ik voor jou deze drie plots kort uit de doeken. Ik geef je telkens wat voorbeelden en laat je zien hoe je de verhaallijnen kan implementeren in je eigen onderneming en in je eigen social media content.

Transformeer je social media content naar pakkende posts en krijg volgers die aan je blijven plakken zoals een sjiek aan je sneaker!

De Plakfactor is een topboek! Ik las het al in mijn jaren als leerkracht – om mijn manier van lesgeven te verbeteren. Het gaat nl. over nog veel meer dan enkel verhalen vertellen.

Het is een aanrader voor elke ondernemer en voor iedereen die wil inspireren en die ideeën wil overbrengen aan anderen.

De Plakfactor Masterclass

Krijg ELKE lezer in beweging met deze drie simpele verhaallijnen

Hallo, ik ben IO

Inspirational Copywriter, schrijfcoach en trainer

Het is mijn missie om andere ondernemers te helpen met het vormgeven en verspreiden van hun verhaal zodat ze zich vol zelfvertrouwen presenteren aan de wereld en hun dromen waarmaken.

Sinds ik in 2019 mijn eigen copywriting business from scratch begon op te bouwen, merkte ik hoeveel extreem leuke volgers aan me bleven plakken vanwege mijn social media content.

Toch duurde het een jaar of twee vooraleer ik the big money begon te scoren en die volgers daadwerkelijk van mijn posts tot in mijn programma’s kreeg.

Het was pas toen ik besloot om alleen nog online te verschijnen met converterende copy, strategische content en verbindende verhalen dat mijn business met volle gas vooruitging!

Kijk naar de grote spelers

Als je de grote spelers op de markt onder de loep neemt, zoals Coca-Cola, Nike en Apple, merk je dat er oneindig veel verhalen te vertellen zijn.

Je moet er gewoon creatief in worden.

Masterclass Testimonials

Dit ga je leren

Wat je ontdekt in De Plakfactor Masterclass:

  • Waarom het vertellen van verhalen in je marketing essentieel is
  • Met welke drie simpele verhaallijnen je ELKE lezer in beweging krijgt
  • Hoe je verhalen vertelt die je volgers aan je doen plakken zoals een sjiek aan je sneakers
  • Welke verhalen je moet vertellen als relaties het hart zijn van je bedrijf
  • Waarom Coca Cola een echte krak is in verhalen die verbondenheid creëren
  • Welke verhalen je moet vertellen als het overwinnen van uitdagingen de kern is van je bedrijf
  • Waarom Nike bekende atleten inzet om heldenverhalen te vertellen
  • Welke verhalen je moet vertellen als creativiteit de kern vormt van wat je doet
  • Waarom de verhalen van Apple zich richten op magie, mogelijkheden en creativiteit
  • Hoe je je kernwaarden verweeft in de verhalen die je vertelt

Wat je krijgt als je meedoet:

Je krijgt toegang tot een inspirerende online copy class waarin ik je de drie verhaallijnen uit De Plakfactor uit de doeken doe:

  1. De verbindingsplot
  2. De uitdagingsplot
  3. De creativiteitsplot

Bij elke verhaallijn kom je te weten:

  • wat het is en wat dit type van verhalen teweegbrengt bij je lezer
  • hoe die verhalen er concreet uitzien voor jou als ondernemer
  • waarom grote merken deze verhalen doorheen hun marketing verweven
  • hoe jij dit type van verhalen kan integreren in je e-mails, op je website of op social media

De Plakfactor Masterclass

Krijg ELKE lezer in beweging met deze drie simpele verhaallijnen

Je krijgt meteen toegang tot de masterclass via mijn YouTube kanaal Channel IO!

Wil jij ook het bijbehorende actieboek hebben om nog meer resultaat te genereren met je social posts?

Dit krijg je gratis, maar je moet je wel aanmelden op mijn leerplatform. Hoe doe je dat?

1 – Ga naar De Plakfactor Masterclass

2 – Leg dit gratis product in je winkelmandje.

3 – Vul je gegevens in.

4 – Ga naar je account – mijn trajecten.

5 – Download het ‘Actieboek – Hoe je je kernwaarden verweeft in de verhalen die je vertelt’

In dit actieboek krijg je onmisbare opdrachten waardoor je te weten komt hoe je je eigen kernwaarden verweeft in de verhalen die je vertelt.

Winkelwagen